Ha a termék a szállítás során megsérült, vagy nem egyezik a megrendelésével (hiányzó termék vagy tartozék, helytelen termék), a lehető leghamarabb, de legkésőbb a termék kézhezvételét követő 48 órán belül jeleznie kell felénk a panaszbejelentő űrlap kitöltésével.
Kérjük, küldjön nekünk fényképeket a csomagról (beleértve a csomagcímkét), amelyeken egyértelműen látszik a sérülés vagy a hiba.
Ha olyan terméket kapott, amely nem működik megfelelően, kérjük, először ellenőrizze, hogy a használati útmutató segítségével talál-e megoldást a problémára.
Ha nem tudja megoldani a hibát a használati útmutató segítségével, kérjük, értesítsen bennünket az itt elérhető igénylőlap kitöltésével.
Kérjük, küldjön olyan képeket vagy videókat a termékről, amelyeken egyértelműen látható a termék hibája vagy hibás működése.
Ha nem tudja bizonyítani a termék hibáját vagy működésképtelenségét videó segítségével, akkor a terméket el kell küldenie a címünkre, hogy a Panaszkezelési Osztályunk ellenőrizhesse azt. Az ilyen csomagok visszaküldésének költségét a feladó viseli; utánvétes csomagokat nem veszünk át.
Ha panasza van termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban, és nem ért egyet a megoldással, vagy ha nem tudunk békés megoldást találni, panaszát az Európai Vitarendezési Platformon keresztül https://ec.europa.eu/consumers/odr/ nyújthatja be egy vitarendezési testülethez.